📅 29.04.2022
  • Super Znamko berem sam,
  • Super Znamko berem in komentiram s sodelavko/cem,
  • še najboljše pa je, ko zgodbe o znamčenju beremo in komentiramo vsi iz oddelka/podjetja.

Vabljeni, da v svoje poslovno okolje vnesete obvezno branje čtiva z navdihujočimi zgodbami znamk kot dobrimi popotnicami pri vašem predanem predanem delu marketinga, znamčenja, kreative, trženja in prodaje. Privoščite si bralski odklop po super solo/duo/tuti ceni, mi vam pa obljubimo, da vas bomo redno zalagali Z AKTUALNIMI novicami, POGLOBLJENIMI članki, zgodbami NAVDIHA, mnenji in kolumnami vodilnih posameznikov in strokovnjakov, ki se posveča razvoju znamk in znamčenju.

Bralci revije Super Znamka:

USTVARJALCI IN RAZVIJALCI ZNAMK;
MARKETINGARJI;
BRAND MANAGERJI;
PROMOTORJI;
KOMUNIKATORJI IN PREDSTAVNIKI ODNOSOV Z JAVNOSTMI;
OGLAŠEVALCI;
METODOLOGI, ANALITIKI, INTERPRETI TRŽNIH RAZISKAV.

Kako naročiti?

Ostali prispevki

TRDO MILO ZA ROČNO POMIVANJE POSODE

TRDO MILO ZA ROČNO POMIVANJE POSODE

Trdo milo za ročno pomivanje posode  Ročno pomivanje posode brez plastike in odpadkov? Je možno. S trdim milom, ki po ocenah in izkušnjah v praksi...

GLOBALNI NAVDIH: TUTTI FRUTTI

GLOBALNI NAVDIH: TUTTI FRUTTI

LOKALNI NAVDIH: Tutti Frutti.  Koncept za vseobsegajoči trend Na kateri izdelek ali znamko najprej pomislite, ko slišite tutti-frutti? Marsikdo se...

LOKALNI NAVDIH: LUBIWOOD

LOKALNI NAVDIH: LUBIWOOD

LOKALNI NAVDIH: Lubiwood.  Naravi prijazne, z edinstvenimi motivi so več kot le lesene sestavljanke Podjetje Lubiwood, ki ustvarja unikatne lesene...

ZVEZEK IZ KAMNA?

ZVEZEK IZ KAMNA?

Zvezek iz kamna? Morda si tega zelenega premika še povsem ne predstavljamo, a vendarle velja razmišljati o invencijah tudi na področju papirja, ne...

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja