B2B dogodek o nastopu na sejmih

Aktualno, Prispevki

📅 02.06.2024

Sejemski nastop je za vsako podjetje velik zalogaj. Od nekaj tisoč evrov pa do več milijonov lahko znaša investicija v en sam sejem, zato se mu marsikatero podjetje odpove. Pa vendar so sejmi v B2B industriji še vedno najuspešnejše orodje za pridobivanje novega posla. Vseeno pa se veliko podjetij ne zaveda, da sejemski nastop ni le stojnica na sami lokaciji, ampak veliko več.

Kako že pred sejmom poskrbeti za pravilno komukacijo, ki nam na sejmu zagotovi nove kontakte? Kako izkoristiti pridobljene kontakte po sejmu? Kaj sploh pomeni dober sejemski nastop? Vse to in še več boste izvedeli 12. junija.

Vir slike: CPOEF.

✔Več govorcev, ki bodo delili svoj uvid o nastopu na sejmih
✔ Prostor za deljenje izkušenj in razširitev svoje poslovne mreže.
✔ Število mest je omejeno.
✔ Udeležba na dogodku je brezplačna.

🗓 Kdaj in kje?
Sreda, 12. 6. 2024 ob 15. uri
Plava dvorana, Ekonomska fakulteta, Kardeljeva ploščad 17, 1000 Ljubljana

➡️ Program

👨🏻‍🏫 Govorci

✅ Matija Šinigoj, Member of the Board, INCOM Leone
✅ Maja Brelih Lotrič, CEO, Lotrič Metrology
✅ Zvezdana Čarga, Sales and Marketing Manager, Gostol TST

Nove goste objavimo kmalu!

🕴🏼 Komu je dogodek namenjen?

✔ Dogodek je namenjena lastnikom podjetij, direktorjem, vodjem prodaje in marketinga, ki se v podjetij ukvarjajo z organizacijo nastopa na sejmih in njegovo komunikacijo.
✔ B2Beyond je primerno okolje za pridobivanje uporabnih znanj in spoznavanje podobno mislečih marketinških strokovnjakov.
✔ Izkušnje v B2B marketingu niso pogoj za udeležbo.

PRIJAVA NA DOGODEK! 

Ostali prispevki

BRANJE: BELI VOLK.

BRANJE: BELI VOLK.

Preslikave mitoloških fabul v sodobni diskurz so vselej dobrodošlo izhodišče za ustvarjanje novih zapletov, razpletov, sporočilnosti, kar navsezadnje tudi prispeva k obujanju in dobremu ohranjanju kulturne dediščine. Nenazadnje, znamčenje, dobro znamčenje bo vselej znalo reproducirati kulturno izročilo in ga dvigovati na piedestal želenega.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

Blagovna znamka Ray-Ban skoraj nikoli ni potrebovala poglobljenega oglaševanja, saj je že tako sproti puščala odtise. Najbolj hvale vredno pri vsej znamkini zgodbi pa je, da se je ustoločila najprej na visoki kakovosti, z misijo uspešenga blokiranja ultravijoličnih žarkov, šele nato se je zgodilo vse ostalo, kar daje potrditev vsem ostalim znamkam, ki si pot šele utirajo – najprej kakovost in inovativnost.

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

Člani strokovnega sveta Superbrands Slovenija za 2024 imajo častno in obsežno nalogo, da ocenijo 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva. Takole nam je zaupal 25-članski strokovni svet za Superbrands Slovenija 2024…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.