Sejemski nastop je za vsako podjetje velik zalogaj. Od nekaj tisoč evrov pa do več milijonov lahko znaša investicija v en sam sejem, zato se mu marsikatero podjetje odpove. Pa vendar so sejmi v B2B industriji še vedno najuspešnejše orodje za pridobivanje novega posla. Vseeno pa se veliko podjetij ne zaveda, da sejemski nastop ni le stojnica na sami lokaciji, ampak veliko več.
Kako že pred sejmom poskrbeti za pravilno komukacijo, ki nam na sejmu zagotovi nove kontakte? Kako izkoristiti pridobljene kontakte po sejmu? Kaj sploh pomeni dober sejemski nastop? Vse to in še več boste izvedeli 12. junija.
Več govorcev, ki bodo delili svoj uvid o nastopu na sejmih
Prostor za deljenje izkušenj in razširitev svoje poslovne mreže.
Število mest je omejeno.
Udeležba na dogodku je brezplačna.
Kdaj in kje?
Sreda, 12. 6. 2024 ob 15. uri
Plava dvorana, Ekonomska fakulteta, Kardeljeva ploščad 17, 1000 Ljubljana
Program
Govorci
Matija Šinigoj, Member of the Board, INCOM Leone
Maja Brelih Lotrič, CEO, Lotrič Metrology
Zvezdana Čarga, Sales and Marketing Manager, Gostol TST
Nove goste objavimo kmalu!
Komu je dogodek namenjen?
Dogodek je namenjena lastnikom podjetij, direktorjem, vodjem prodaje in marketinga, ki se v podjetij ukvarjajo z organizacijo nastopa na sejmih in njegovo komunikacijo.
B2Beyond je primerno okolje za pridobivanje uporabnih znanj in spoznavanje podobno mislečih marketinških strokovnjakov.
Izkušnje v B2B marketingu niso pogoj za udeležbo.
0 komentarjev