
Domišljija v znamčenju
Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.
Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.
Znamčenje je mnogo več kot klasično „štancanje“ zgodb. Je grajenje mentalnih predstav v glavah potrošnikov, uporabnikov in puščanje sledi, odtisov.
Moč znamke se odraža tudi v njeni zgodbi. Zgodba ima »svoj draž«, se prične misel v obsežnem delu avtorja, predavatelja, podjetnika, komunikologa, pisca in umetnika, dr. Andreja Pompeta. Namen zgodbe, kot pojasnuje pisec knjige, »ni v tem, da daje namige, kako razmišljati, temveč kako misliti«.
Skrivnost je v tisočih drobnih mehurčkov. Prav teh mehurčkov naj bi imela znamka Schweppes več na steklenico kot katera koli druga znamka. Čudovita izkušnja pitja, ki jo zvočno reprezentirajo sodobne oglaševalske kampanje te znamke, je razlog, zaradi katerih Schweppes ostaja prepoznaven po svojem značilen zvoku, ki ostane. Sch …
Znamke izdelkov, storitev, osebnosti negujejo in spreminjajo naš pogled na svet. Če odmislimo ceno in se osredotočimo na globalne izsledke različnih raziskav, jih glavnina potrjuje bolj ali manj isti delež: med 70 % do 80 % potrošnikov kupuje izdelke/storitve/pevce/politike … zaradi znamke in njene sporočilnosti oz. posebnega, drugačnega izstopanja. V tem je njena moč.
Njuna misija združevanja grafičnega oblikovanja z oblikovanjem pohištva omogoča edinstveno raziskovanje materialov in tehnik. S povezovanjem in sintetiziranjem različnih oblikovalskih disciplin ne le izboljšujeta ustvarjalni proces, temveč tudi širita paleto možnih končnih rezultatov, kar omogoča bogatejše izkušnje tako ustvarjalcem kot občinstvu. Medtem, ko se grafični oblikovalci običajno osredotočajo na »vizualno estetiko« in »digitalne vmesnike«, se oblikovalci pohištva ukvarjajo s »fizičnimi materiali« in njihovo »interakcijo s svetlobo in prostorom«. Tako ju je skupna ljubezen do eksperimentiranja pripeljala do projekta, ki združuje edinstveno tehniko brušenega stekla in vektorske grafike.
Digitalni svet je prepreden s figurami, liki in zgodbami v gibanju in zvoku. Digitalizacija omogoča reprezentacijo in interpretacijo zgodb v mnogoterih dimenzijah, difuzijah, disperzijah … A dokler bo preveč fokusa na to, da se nekaj proizvede, ustvari, predstavi s pomočjo umetne inteligence per se (ker pač to je je zdaj “in” in “treba”), tudi moč znamke ne bo prišla do izraza.
Avtorica razmišljanja: Ines Markovčič
Preslikave mitoloških fabul v sodobni diskurz so vselej dobrodošlo izhodišče za ustvarjanje novih zapletov, razpletov, sporočilnosti, kar navsezadnje tudi prispeva k obujanju in dobremu ohranjanju kulturne dediščine. Nenazadnje, znamčenje, dobro znamčenje bo vselej znalo reproducirati kulturno izročilo in ga dvigovati na piedestal želenega.
Blagovna znamka Ray-Ban skoraj nikoli ni potrebovala poglobljenega oglaševanja, saj je že tako sproti puščala odtise. Najbolj hvale vredno pri vsej znamkini zgodbi pa je, da se je ustoločila najprej na visoki kakovosti, z misijo uspešenga blokiranja ultravijoličnih žarkov, šele nato se je zgodilo vse ostalo, kar daje potrditev vsem ostalim znamkam, ki si pot šele utirajo – najprej kakovost in inovativnost.
Prijavite se na novice
Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.
Spletna stran uporablja piškotke. Nizkokalorične (sejne oz. nujne) smo že naložili, zelo veseli pa bomo, če nam dovolite naložiti tudi analitične in oglaševalske piškotke. Le tako lahko postajamo boljši.
Izbiro nalaganja piškotkov si lahko nastavite v posameznih poglavjih (levo).
Nujni oz. sejni piškotki so tisti piškotki, ki omogočajo normalno uporabo spletne strani, shranjujejo podatke v košarici in vam omogočajo nemoteno brskanje po strani.
Nujni piškotki
Ime | Opis | Trajanje | Upravljavec |
---|---|---|---|
wc_cart_hash_# | Ohranjanje vsebine košarice | Do konca seje. | Sellution d.o.o. |
wc_fragments_# | Piškotke shrani podatke za prijavo obiskovalca, tako da se temu ni treba prijavljati, če zapre brskalnik. | Do konca seje. | Sellution d.o.o. |
moove_gdpr_popup | Hramba odločitve obiskovalca o izbiri piškotkov. | Do konca seje. | Sellution d.o.o. |
If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.
Spletna stran uporablja Google Analytics in HotJar za zbiranje analitičnih podatkov, kot so število obiskovalcev spletnega mesta, njihovo premikanje po spletni strani in najbolj priljubljene strani. Če omogočite uporabo teh piškotkov, nam s tem pomagate izboljšati naše vsebine.
Analitični piškotki
Ime | Opis | Trajanje | Obdelovalec |
---|---|---|---|
_ga | Registrira enolični ID, ki se uporablja za ustvarjanje statističnih podatkov o tem, kako obiskovalec uporablja spletno mesto. | 2 leti | Google LLC.* |
_gat_gtag_UA_186804749_1 | Piškotke uporablja Google Analytics za zmanjšanje stopnje zahtev | 1 dan | Google LLC* |
_gid | EvRegistrira enolični ID, ki se uporablja za ustvarjanje statističnih podatkov o tem, kako obiskovalec uporablja spletno mesto. | 1 dan | Google LLC* |
collect | Pošiljanje podatkov o uporabnikovi napravi in vedenju v Google Analytics. Piškotek uporabniku sledi med napravami in trženjskimi kanali. | Do konca seje | Google LLC* |
_hjAbsoluteSessionInProgress | Ta piškotek se uporablja za zaznavo prve seje ogleda uporabnika. | 30 minut | Hotjar Ltd. (Malta) |
_hjFirstSeen | Določanje prvo sejo novega uporabnika na spletnem mestu in prevrba, ali Hotjar tega uporabnika vidi prvič ali ne. | nekaj sekund | Hotjar Ltd. (Malta) |
_hjIncludedInPageviewSample | Piškotek Hotjarju sporoča, ali je obiskovalec vključen v vzorčenje podatkov, opredeljeno z omejitvijo ogledov strani tega spletnega mesta. | nekaj sekund | Hotjar Ltd. (Malta) |
_hjid | Ta piškotek se nastavi, ko obiskovalec prvič pristane na strani z nameščenim Hotjar. Uporablja se za ohranitev naključnega uporabniškega ID-ja, ki je edinstven za to spletno mesto v brskalniku. To zagotavlja, da bo obnašanje pri naslednjih obiskih istega mesta pripisano istemu ID-ju uporabnika. | Do konca seje | Hotjar Ltd. (Malta) |
* ZDA: standardne pogodbene klavzule, Sklep Komisije št. 2010/87/EU.
Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!