Povečevanje prepoznavnosti in podobe blagovnih znamk leži tudi v kontinuirano dinamičnih digitalnih procesih zastavljenih komunikacijskih strategij – od gledanja videoposnetkov, igranja iger, brskanja po spletnih mestih do bolj neposrednih interakcij z uporabniki. Zato se marsikatera znamka odloči za taktiko prepoznavanja in promocije z Google Ads, pri čemer je dobra zgodba znamke še vedno in najprej »must-have« imperativ za vsako nadaljnjo uporabo in promocijo s pomočjo digitalnih orodij.
Na slovenski trg je pravkar vstopil Admixer Media, uradni zastopnik za medijski zakup Google Ads. Zastavljeno strateško partnerstvo je namenjeno zagotavljanju »boljše podpore, deljenju uvidov in širjenju primerov dobrih praks med lokalnimi oglaševalci in agencijami«, so sporočili.
Podjetje Admixer Advertising s svojimi pisarnami deluje že v 11 državah, od leta 2016 je uradni partner »Google Marketing Platform«, leta 2022 pa je pridobilo status »Google Premier Partner«. Njegova vizija delovanja sloni na prilagojeni podpori lokalnim oglaševalcem in agencijam preko lokalnih ekip certificiranih strokovnjakov, da bodo lahko tiste oglaševalske kampanje, ki se bodo usmerjale tudi na Google, odslej še bolj enostavne in učinkovite.