OSREDNJA TEMA: NEVROZNAMČENJE

Aktualno, Prispevki, Tema

📅 26.02.2024

Nevroznanost in znamčenje za upravljanje znamk se v sodobnih praksah povezujeta v sinergijo, ki spodbuja razvoj znamk, povečuje njihovo učinkovitost in obenem zmanjšuje tveganja. Na trgu, preplavljenem z mnoštvom znamk, med katerimi skoraj ni več razlike, tudi ne v ceni ne v kvaliteti, so tovrstne prakse toliko bolj pomembne in ključne za obstoječe in bodoče nastope znamk na trgu. Te prakse se strokovno imenujejo nevrobranding/nevroznamčenje. Z načini oz. rešitvami, ki se skozi takšno strateško upravljanje znamk ponujajo, pa se ukvarja nevromarketing.

Ne samo, kaj potrošnika motivira, temveč tudi, kaj ga pri tem žene, »drajva«.

Nevromarketing se, v čim bolj splošnem pomenu discipline, nanaša na orodja in metode merjenja fizioloških in nevronskih znakov za pridobitev vpogleda v motivacijo, preference in odločitve potrošnikov, kar prispeva k premišljenim idejam v okviru kreativnega oglaševanja, bodočim inovacijam in nadgradnjam izdelkov/storitev. A zato je naprej potrebna ustrezna interpretacija. Vse se tako začne pri nevroznamčenju.

Po vsesplošnih psiholoških raziskavah je približno 90 % (po nekaterih raziskavah tudi 95 %) našega razmišljanja nezavednega. Kar se skladišči in ostaja v naših mentalnih procesih, je, kognitivno gledano, absorbcijsko nezamisljivo. Če gremo na področje znamk, so tu mišljeni vsi odzadni miselni procesi v interakcijah z znamkami, kaj dela znamka potrošniku, kakšne implicitne učinke ustvarja ali sproža, katere odzive v človeških možganih oživlja (ali potiska v ozadje).

Novi pristopi in discipline preučevanja znamk.

Zato bodo sedanja in bodoča nova dognanja v znanosti o možganih še bolj postajala aktualna in predmet kritičnih vpogledov v te odločilne (ali usodne) procese. Nevroznamčenje tako zaobjema precej široko interdisciplinarno področje, ki ne združuje samo psihologijo in nevroznanost, temveč tudi socialno psihologijo, antropologijo, vedenjsko ekonomijo ter informacijsko in telekomunikacijsko tehnologijo. Razvijajo se novi pristopi in discipline preučevanja znamk, kar odpira obzorja in potencial pri vsakodnevnem delu vseh ustvarjalcev in oblikovalcev znamk. 

Nevroznanost pomaga znamkam optimizirati in iznajti elemente znamke.

Revolucija v svetu znamčenja?

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Ostali prispevki

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

Vstopili smo v tako imenovano obdobje avtentičnosti 3.0, kjer vladajo nova pravila. Če je prvo »revolucijo« pred več kot 15. leti začelo družbeno omrežje, so tudi za drugo delno odgovorna družbena omrežja. Generacija Z je namreč kot prva posvojila platformo TikTok ravno zaradi njenega izpostavljanja avtentičnosti. Popolne kadre z Instagrama so zamenjali nepopolni posnetki kar s telefona. Obraz, poln mejkapa, je zamenjal naraven izgled. Zmage in popolne trenutke so zamenjali tudi padci in neuspehi.

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

Mnoge znamke raje preskočijo proces tega vedenjskega kuhanja in raje skopirajo sestavine skuhane uspešnice. Seveda, lahko se posnema ali ukrade kopijo nekoga/nečesa, a taki pospeški so zgolj pospeški na kratek rok. Nikoli zares ne moreš ukrasti duše že ustvarjene znamke. Ta duša pa je odraz unikatnega vedenja v določenem času, prostoru, vrednot in identitete znamkinih stvariteljev.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

Močne inovacije jih nenehno ženejo v razvoj novih, pametnih in okolju prijaznih oblikovalskih rešitev. Tako se je rodila znamka Kloss, ki predstavlja nov modularni sistem pohištva s posodami za domače recikliranje odpadkov, ki so ga med drugim predstavili tudi na Tednu oblikovanja v Stockholmu.

LOKALNI NAVDIH: Papa Juliett Aviation Art. Unikaten dekor.

LOKALNI NAVDIH: Papa Juliett Aviation Art. Unikaten dekor.

Papa Juliett Aviation Art pooseblja pustolovščino letenja, pristno zgodbo podjetja, predanost letalstvu, poklon fascinantni letalski zgodovini, povezanost v unikatnem oblikovanju, ekološko osveščenost. S ponovno uporabo letalskih kosov znamka prispeva k zmanjševanju odpadkov, obenem pa tvori lastnost trajnostnega luksuza.

TRENDI: AI v industriji ur

TRENDI: AI v industriji ur

EveryWatch je nova in edina globalna spletna platforma, ki temelji na umetni inteligenci, namenjena tako profesionalcem v urarski industriji kot vsem običajnim uporabnikom, kupcem in ljubiteljem ur. Ponuja celovit pregled…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja