BESEDA UREDNICE: Prakse prepoznavanja

Aktualno, Prispevki

📅 20.02.2024

Manipulacija, odgovornost, etika – to so problematične leksike, ki se najpogosteje naglašujejo in ponavljajo v diskusijah s kolegicami in kolegi iz panoge na temo nevroznamčenja, nevro znanosti in nevromarketinga. Bolj kot kdajkoli smo vpeti v prakse preučevanja in boljšega razumevanja končnega potrošnika, uporabnika, bralca vsebin. Bolj kot kdajkoli pa se z razvojem tehnoloških orodij in nadgrajevanja ved o psihologiji potrošnika srečujemo z izzivi t. i. pravilnega nagovarjanja za najboljši učinek.

Namerno izpostavljam tudi ta problematični vidik. A še zdaleč nisem pri tem črnogleda. Nasprotno. Tako, kot si mora znati znamka, vsaka dobra znamka, najprej odgovoriti na temeljno vprašanje, kdo ali kaj je, brez fige v žepu, tako ključno je tudi (ne samo!) poznavanje, spremljanje, temveč tudi (in predvsem) pozorno razumevanje znamkinih potrošnikov. Branje podatkov o potrošnikih je kreativno in poglobljeno raziskovalno-analitično delo. Ključ ni v prevajanju rezultatov v metode obstoječega in bodočega nagovarjanja. Ključne so nianse slišanega, detekcija misli in občutkov, prepoznavanje subtilnih artikulacij, ki štejejo, celo ključno prispevajo k ustvarjanju avtentičnih vsebin.

Prakse prepoznavanja in poglobljenega razumevanja terjajo vpetost med strokovnjake, ki premorejo disciplinsko ožino in svetovljansko širino obenem. Prepričana sem, da se bodo v prihodnosti znanstvene discipline še bolj povezovale, medsebojno nadgrajevale in prepletale. Preseki pragmatičnega družboslovja in ekonomije z antroplogijo, psihologijo in humanstiko bodo obenem unije v celotnem procesu uspešnega in učinkovitega znamčenja.

Umetna inteligenca je že tu, a človeška inteligenca je tista, ki odločilno nadgradi sloves, da so podatki sodobno zlato.

Nekatera podjetja, tržno-raziskovalne in kreativne agencije vsa ta znanja že prepričljivo ponujajo in nadgrajujejo z implementacijo nevroloških raziskav. Umetna inteligenca je že tu, a človeška inteligenca skozi takšne raziskave je tista, ki bo komplement vsega dvignila na tisti esencialni nivo, potreben za življenje in obstoj znamke na trgu. Da bomo lahko upravičili sloves, da so podatki sodobno zlato. V pravem pomenu besede.

Ostali prispevki

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

Vstopili smo v tako imenovano obdobje avtentičnosti 3.0, kjer vladajo nova pravila. Če je prvo »revolucijo« pred več kot 15. leti začelo družbeno omrežje, so tudi za drugo delno odgovorna družbena omrežja. Generacija Z je namreč kot prva posvojila platformo TikTok ravno zaradi njenega izpostavljanja avtentičnosti. Popolne kadre z Instagrama so zamenjali nepopolni posnetki kar s telefona. Obraz, poln mejkapa, je zamenjal naraven izgled. Zmage in popolne trenutke so zamenjali tudi padci in neuspehi.

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

Mnoge znamke raje preskočijo proces tega vedenjskega kuhanja in raje skopirajo sestavine skuhane uspešnice. Seveda, lahko se posnema ali ukrade kopijo nekoga/nečesa, a taki pospeški so zgolj pospeški na kratek rok. Nikoli zares ne moreš ukrasti duše že ustvarjene znamke. Ta duša pa je odraz unikatnega vedenja v določenem času, prostoru, vrednot in identitete znamkinih stvariteljev.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

Močne inovacije jih nenehno ženejo v razvoj novih, pametnih in okolju prijaznih oblikovalskih rešitev. Tako se je rodila znamka Kloss, ki predstavlja nov modularni sistem pohištva s posodami za domače recikliranje odpadkov, ki so ga med drugim predstavili tudi na Tednu oblikovanja v Stockholmu.

LOKALNI NAVDIH: Papa Juliett Aviation Art. Unikaten dekor.

LOKALNI NAVDIH: Papa Juliett Aviation Art. Unikaten dekor.

Papa Juliett Aviation Art pooseblja pustolovščino letenja, pristno zgodbo podjetja, predanost letalstvu, poklon fascinantni letalski zgodovini, povezanost v unikatnem oblikovanju, ekološko osveščenost. S ponovno uporabo letalskih kosov znamka prispeva k zmanjševanju odpadkov, obenem pa tvori lastnost trajnostnega luksuza.

TRENDI: AI v industriji ur

TRENDI: AI v industriji ur

EveryWatch je nova in edina globalna spletna platforma, ki temelji na umetni inteligenci, namenjena tako profesionalcem v urarski industriji kot vsem običajnim uporabnikom, kupcem in ljubiteljem ur. Ponuja celovit pregled…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja