GLOBALNI NAVDIH: VELLO BIKE. URBANI DRUŽABNIK.

Aktualno, Prispevki

📅 30.01.2024

Trajnostna, lahka, funkcionalna in elegantna mobilnost.

Ob pričetku kolesarske sezone lahko z leti vedno bolj vneto spremljam(o) razvoj in prodor znamk v tem segmentu izdelkov. Da ne ostajamo samo z vetrom v laseh ob vsakodnevnem mestnem ali gozdno-terenskem kolesarjenju in srčnem navijanju za kolesarske športnike.

Prvi Vello

Znamka Vello se je rodila pred desetletjem, ko je industrijski oblikovalec in ustanovitelj, Valentin Vodev, zrisal prve skice. Skupaj z Valerio Wolff, soustanoviteljico znamke, sta kmalu dosegla prvi razvojni mejnik in predstavila trgu prvo kolo Vello. Kot prvi proizvajalec zložljivih koles na Dunaju je kmalu pričel z zelo uspešno kampanjo lansiranja tega izdelka, ki je v urbanih središčih postavljal sodobne mobilne premike in trende.

Vir slike: vello.bike.

Patentirana in nagrajena inovacija

Vello kolesa odlikuje patentirana inovacija in dovršeno oblikovanje; slednje potrjujejo tudi mnoge prestižne oblikovalske nagrade (Red Dot Design Award, European Product Design Award, avstrijska državna nagrada za oblikovanje, Good Design Award …). V minulih letih je podjetje Vello prejelo nemško nagrado za trajnostni razvoj, letos pa nemško nagrado za dizajn.

Vir slike: vello.bike.

Inovativno, elegantno, trajnostno

V ospredju znamkinega poslanstva je temeljno vodilo, tj. ustvarjanje inovativnih, elegantnih in hkrati trajnostnih oblik mobilnosti.  VELLO se postavlja kot gonilna sila megatrenda med povezljivostjo in t. i. mikromobilnostjo, s ciljem revolucioniranja celotne kolesarske industrije, zlasti v mestih, obenem pa ponuditi prijazno alternativo prevoznim sredstvom, ki temeljijo na fosilih.

Funkcionalna, lahka in elegantna zložljiva kolesa temeljijo na inovativnih tehnologijah in minimalističnem dizajnu s posebej patentiranim mehanizmom za zlaganje ter posledično priročnim, nepogrešljivim olajšanim transportom.

Prvo e-kolo podjetja Vello Bike+ Gears so prvič javno predstavili na letošnjem Tednu oblikovanja v Milanu (Fuorisalone, 2023). Jedro kolesa ostaja enako kot pri obstoječih modelih. Nadgrajuje pa ga platforma Zehus, sistem za rekuperacijo kinetične energije. S poganjanjem pedal nazaj motor preklopi na edinstveno tehnologijo t. i. regenerativnega zaviranja, pri čemer se ustvarjena energija vrača nazaj v baterijo. Obenem Zehus ponuja tudi sistem samodejnega prestavljanja; z napredno tehnologijo zaznava naklon in kakovost ceste. Tu je še Speed ​​Drive, ki ponuja višjo prestavo za tiste, ki vozijo v bolj ravnih urbanih okoljih, medtem ko Mountain Drive ponuja izjemno nizko alternativo standardni prestavi, ki je dovoljšnja, da z njo dosežeš 17-odstotni naklon, torej se ne kaj dosti preznojiš oz. utrudiš.

Vir slike: vello.bike.

Prilagojena mobilnost, zadovoljna uporabniška izkušnja

Misija znamke Vello je, da njegovi uporabniki uživajo v edinstveni izkušnji prilagojene mobilnosti. Sistem kolesa omogoča tudi mnoge hitre in enostavne prilagoditve, glede na različne namembnosti, na primer: otroške sedeže in prtljažne košare je mogoče hitro namestiti in odstraniti s sistemom varnostnega zaklepanja. Nešteto možnih uporab kolesa, zahvaljujoč obsežnemu naboru dodatkov, ustvarja zadovoljno uporabniško izkušnjo.

Vir slike: vello.bike.

Ostali prispevki

KAJ PRAVI: KATJA KUHAR, oblikovalka in lastnica istoimenske blagovne znamke

KAJ PRAVI: KATJA KUHAR, oblikovalka in lastnica istoimenske blagovne znamke

Katja Kuhar je modna oblikovalka in avtorica blagovne znamke Katja Kuhar. Idejni koncept znamke črpa v slovenski kulturni dediščini, kar velja še posebej izpostaviti, saj se premalo, mnogo premalo vračamo k lastnim koreninam. Pa ne zaradi neke »must-be« patriotskosti (lahko, seveda, tudi – vsekakor nič narobe tudi s takšnim ponosnim odnosom, je prej dobrodošel kot ne) kot tega, da se tudi v naši slovenski pretekli in polpretekli zgodovini zarisujejo marsikatere dobre vsebine, dobre zgodbe.

Za Katjo je bil usoden obisk Pokrajinskega muzeja Celje, kjer je odkrivala dediščino Slovenke Alme.

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

Agencija Internavti je v osmih letih svojega delovanja uspela iz butične digitalne agencije prerasti v agencijo, ki ponuja široko paleto komunikacijskih storitev. Pri svojem delu profesionalnost velikih komunikacijskih agencij združujejo s fleksibilnostjo start-upov in stavijo na strateško kreativnost. Imajo stabilen portfelj naročnikov, med večjimi lahko omenimo NLB, Ljubljanske mlekarne, Hofer, A1 in Petrol. Pri svojem delu pa niso zgolj ponosni na svojo profesionalno rast, kar potrjujejo številna priznanja in nagrade iz raznih festivalov, temveč tudi na rast posameznikov, ki delajo v njihovem okolju.

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

Doslednost v vseh aspektih delovanja znamke – od vizualne podobe, tonalitete sporočil do kakovosti izdelkov ali storitev – je ključna za gradnjo zaupanja. Potrošniki cenijo znamke, ki stojijo za svojimi besedami in izpolnjujejo obljube. Doslednost krepi prepoznavnost znamke in pomaga graditi dolgoročne odnose s potrošniki.

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

Vstopili smo v tako imenovano obdobje avtentičnosti 3.0, kjer vladajo nova pravila. Če je prvo »revolucijo« pred več kot 15. leti začelo družbeno omrežje, so tudi za drugo delno odgovorna družbena omrežja. Generacija Z je namreč kot prva posvojila platformo TikTok ravno zaradi njenega izpostavljanja avtentičnosti. Popolne kadre z Instagrama so zamenjali nepopolni posnetki kar s telefona. Obraz, poln mejkapa, je zamenjal naraven izgled. Zmage in popolne trenutke so zamenjali tudi padci in neuspehi.

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

Mnoge znamke raje preskočijo proces tega vedenjskega kuhanja in raje skopirajo sestavine skuhane uspešnice. Seveda, lahko se posnema ali ukrade kopijo nekoga/nečesa, a taki pospeški so zgolj pospeški na kratek rok. Nikoli zares ne moreš ukrasti duše že ustvarjene znamke. Ta duša pa je odraz unikatnega vedenja v določenem času, prostoru, vrednot in identitete znamkinih stvariteljev.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja