CELODNEVNA DELAVNICA: OZAVESTI MREŽENJE

Aktualno, Prispevki

📅 15.11.2023

Tvoj vstop v svet neomejenih možnosti in poslovnih priložnosti!

Si že kdaj občutil, da je svet mreženja zapleten in neprijazen?

Gotovo si že dojel, da brez pravih ljudi in pravih povezav ne moreš dolgoročno uspeti.

In takrat se sprašuješ, zakaj se drugi zdijo tako uspešni v gradnji svojih mrež. Zakaj njim uspeva vzpostaviti tiste prave povezave, ki jim odpirajo vrata do novih priložnosti, medtem ko ti ostajaš na stranskem tiru?

MREŽENJE JE MOST DO PRILOŽNOSTI IN MOŽNOSTI,
KI JIH SICER NIKOLI NE BI ODKRIL.

Ni rezervirano samo za ekstrovertirane posameznike ali tiste z veliko stiki. Je ZATE, ne glede na to, kje si zdaj in kakšna je tvoja trenutna situacija. Z mojo pomočjo boš odkril, da je mreženje enostavno in zabavno!

Te zanima, o čem govorim?

Govorim o delavnici

Z njo lahko odkriješ pravo naravo mreženja ter spoznaš, kako ti lahko znanje o mreženju spremeni življenje!

KAJ BOŠ Z DELAVNICO PRIDOBIL?

  • Odkril boš svoj mreženjski potencial: Spoznal boš, kako lahko izkoristiš svoje obstoječe veščine in znanje za ustvarjanje globokih in trajnih povezav.
  • Spoznal boš umetnost prvega vtisa: Naučil se boš, kako pustiti nepozaben prvi vtis, ki bo odpiral vrata do novih priložnosti.
  • Ozavestil boš bistvo aktivnega poslušanja: Razumel boš, kako pridobiti zaupanje in graditi odnose s pravilnim poslušanjem.
  • Mrežil se boš v praksi: Pridobil boš praktične veščine in vaje, ki ti bodo pomagale takoj navezati stik z drugimi.
  • Delal boš na osebni blagovni znamki: Razkril boš, kako se predstaviti v najboljši luči ter postati magnet za nove priložnosti.

Delavnica je zasnovana tako, da se boš počutil udobno in podprto, ne glede na tvoje predznanje. Tukaj si, da rasteš, se učiš in se razvijaš v sproščenem in srčnem okolju.

Ne zapravljaj več svojega dragocenega časa z nekoristnimi povezavami.

Tvoja zgodba o uspehu se začne zdaj, in jaz sem tukaj, da ti jo pomagam napisati. 
Pridruži se meni ter še nekaj podjetnicam in podjetnikom, željnim novega znanja na področju mreženja, da skupaj dosežemo tisto, kar si zaslužimo! USPEH!

30. november ob 8:30 / ABC Hub, Latinski trg 6, Ljubljana

Več na: https://boskoprastalo.si/ozavesti-mrezenje-celodnevna-delavnica/

Ostali prispevki

KAJ PRAVI: KATJA KUHAR, oblikovalka in lastnica istoimenske blagovne znamke

KAJ PRAVI: KATJA KUHAR, oblikovalka in lastnica istoimenske blagovne znamke

Katja Kuhar je modna oblikovalka in avtorica blagovne znamke Katja Kuhar. Idejni koncept znamke črpa v slovenski kulturni dediščini, kar velja še posebej izpostaviti, saj se premalo, mnogo premalo vračamo k lastnim koreninam. Pa ne zaradi neke »must-be« patriotskosti (lahko, seveda, tudi – vsekakor nič narobe tudi s takšnim ponosnim odnosom, je prej dobrodošel kot ne) kot tega, da se tudi v naši slovenski pretekli in polpretekli zgodovini zarisujejo marsikatere dobre vsebine, dobre zgodbe.

Za Katjo je bil usoden obisk Pokrajinskega muzeja Celje, kjer je odkrivala dediščino Slovenke Alme.

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

Agencija Internavti je v osmih letih svojega delovanja uspela iz butične digitalne agencije prerasti v agencijo, ki ponuja široko paleto komunikacijskih storitev. Pri svojem delu profesionalnost velikih komunikacijskih agencij združujejo s fleksibilnostjo start-upov in stavijo na strateško kreativnost. Imajo stabilen portfelj naročnikov, med večjimi lahko omenimo NLB, Ljubljanske mlekarne, Hofer, A1 in Petrol. Pri svojem delu pa niso zgolj ponosni na svojo profesionalno rast, kar potrjujejo številna priznanja in nagrade iz raznih festivalov, temveč tudi na rast posameznikov, ki delajo v njihovem okolju.

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

Doslednost v vseh aspektih delovanja znamke – od vizualne podobe, tonalitete sporočil do kakovosti izdelkov ali storitev – je ključna za gradnjo zaupanja. Potrošniki cenijo znamke, ki stojijo za svojimi besedami in izpolnjujejo obljube. Doslednost krepi prepoznavnost znamke in pomaga graditi dolgoročne odnose s potrošniki.

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

Vstopili smo v tako imenovano obdobje avtentičnosti 3.0, kjer vladajo nova pravila. Če je prvo »revolucijo« pred več kot 15. leti začelo družbeno omrežje, so tudi za drugo delno odgovorna družbena omrežja. Generacija Z je namreč kot prva posvojila platformo TikTok ravno zaradi njenega izpostavljanja avtentičnosti. Popolne kadre z Instagrama so zamenjali nepopolni posnetki kar s telefona. Obraz, poln mejkapa, je zamenjal naraven izgled. Zmage in popolne trenutke so zamenjali tudi padci in neuspehi.

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

Mnoge znamke raje preskočijo proces tega vedenjskega kuhanja in raje skopirajo sestavine skuhane uspešnice. Seveda, lahko se posnema ali ukrade kopijo nekoga/nečesa, a taki pospeški so zgolj pospeški na kratek rok. Nikoli zares ne moreš ukrasti duše že ustvarjene znamke. Ta duša pa je odraz unikatnega vedenja v določenem času, prostoru, vrednot in identitete znamkinih stvariteljev.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja