📅 09.11.2023

Begunci v novem mednarodnem muzeju FLUGT

Danska. Na mestu največjega begunskega taborišča iz druge svetovne vojne so odprli nov mednarodni muzej, FLUGT, plod dela artitekturnega biroja BIG-Bjarke Ingels Group in agencij Tinker Imagineers ter Experience design. Ob otvoritvi leta 2022 je bila prisotna tudi kraljica Margrethe II. Prostor ponuja unikatne izzive čustev in občutkov, od idejne zasnove do končne uporabniške izkušnje. Razstava upodablja osebne zgodbe o beguncih skozi čas, na načine pripovedne in oblikovalske izkušnje, kot je še nismo doživeli.

Muzejska izkušnja je sestavljena iz več razstavnih prostorov z vsemi vključujočimi elementi ter orodji sodobnih kanalov komuniciranja: vizualizacija, zvočna krajina, animacija, film, intervjuji. Obiskovalci/gledalci se potopijo v izkušnje, ki ustvarjajo občutke stapljanja z begunci preteklosti in sedanjosti, ter razumevanje in doumevanje zgodb. Niso vse samo abstraktne številke in podatkovni prikazi, ustvarjanje pomenov o iskanju zatočišča in posledično doživetih čustev je nadvse zahtevna kreativno-izkustvena naloga, ki zahteva dobršno mero subtilnosti.

Ogromno maketo kot simulacijo nekdanjega taborišča so izdelali iz betona in jekla, od tu dalje pa obiskovalci pričnejo sprehod skozi gozd, ki ustvarja realističen vpogled v vsakodnevno življenje v taborišču. Možno si je ogledati tudi pokopališče in staro barako.

Osebne zgodovine beguncev ustvarjajo svojevrstni oblikovalski in družbeni moment, do katerih ne smemo in ne moremo ostati ravnodušni. Obenem tako zasnovani muzej predstavlja čudovit primer, da oblikovanje sporočilnosti v prostoru ponuja mnogotere možnosti za povezovanje in priložnosti za komuniciranje, ki jih nikoli ne zmanjka.

Vir slike: Mike Bink

Ostali prispevki

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

Agencija Internavti je v osmih letih svojega delovanja uspela iz butične digitalne agencije prerasti v agencijo, ki ponuja široko paleto komunikacijskih storitev. Pri svojem delu profesionalnost velikih komunikacijskih agencij združujejo s fleksibilnostjo start-upov in stavijo na strateško kreativnost. Imajo stabilen portfelj naročnikov, med večjimi lahko omenimo NLB, Ljubljanske mlekarne, Hofer, A1 in Petrol. Pri svojem delu pa niso zgolj ponosni na svojo profesionalno rast, kar potrjujejo številna priznanja in nagrade iz raznih festivalov, temveč tudi na rast posameznikov, ki delajo v njihovem okolju.

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

Doslednost v vseh aspektih delovanja znamke – od vizualne podobe, tonalitete sporočil do kakovosti izdelkov ali storitev – je ključna za gradnjo zaupanja. Potrošniki cenijo znamke, ki stojijo za svojimi besedami in izpolnjujejo obljube. Doslednost krepi prepoznavnost znamke in pomaga graditi dolgoročne odnose s potrošniki.

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

Vstopili smo v tako imenovano obdobje avtentičnosti 3.0, kjer vladajo nova pravila. Če je prvo »revolucijo« pred več kot 15. leti začelo družbeno omrežje, so tudi za drugo delno odgovorna družbena omrežja. Generacija Z je namreč kot prva posvojila platformo TikTok ravno zaradi njenega izpostavljanja avtentičnosti. Popolne kadre z Instagrama so zamenjali nepopolni posnetki kar s telefona. Obraz, poln mejkapa, je zamenjal naraven izgled. Zmage in popolne trenutke so zamenjali tudi padci in neuspehi.

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

Mnoge znamke raje preskočijo proces tega vedenjskega kuhanja in raje skopirajo sestavine skuhane uspešnice. Seveda, lahko se posnema ali ukrade kopijo nekoga/nečesa, a taki pospeški so zgolj pospeški na kratek rok. Nikoli zares ne moreš ukrasti duše že ustvarjene znamke. Ta duša pa je odraz unikatnega vedenja v določenem času, prostoru, vrednot in identitete znamkinih stvariteljev.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

Močne inovacije jih nenehno ženejo v razvoj novih, pametnih in okolju prijaznih oblikovalskih rešitev. Tako se je rodila znamka Kloss, ki predstavlja nov modularni sistem pohištva s posodami za domače recikliranje odpadkov, ki so ga med drugim predstavili tudi na Tednu oblikovanja v Stockholmu.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja