LOKALNI NAVDIH: Alined. Unikatna vezenina.

Aktualno, Prispevki

📅 26.09.2023

Sestri dvojčici, Katja in Andreja, ustvarjata že od malih nog. Dve duši, kot se radi predstavita: ena jin, druga jang, ena intro-, druga ekstrovertirana, ena mehka, druga edgy, ena kaotična, druga organizirana. Ena bolj drugačna od druge. A na koncu sta usklajeni. V usklajenosti funkcionirata in druga drugo dopolnjujeta. Pogumno in kreativno pišeta dobro zgodbo znamke, ki se je rodila spontano: Alined.

Vir: Alined.

V ozadju imena znamke je njuna osebna intimna zgodba, ki naj ob prebiranju teh vrstic v tem posebnem oblaku tudi ostane. Že skozi pogovor se je začutila svojevrstna osebna nota na višjih vibracijah. Vse se je zgodilo v enem večeru. Točneje: 14. marca. Včasih se mora več stvari nakopičiti, da se potem kristalizirajo esence pristnega, ustvarjalnega, pogumnega, unikatnega.  Ljubezen do mode, estetike in ročnega vezenja ju je pripeljala do ustanovitve znamke Alined.

Alined je specifična vezenina. Ročno delo.« Back stich« ročno vezenje. Z zgodbo znamke Alined Katja in Andreja gradita brezčasne unikatne kose oblačil, ki nosijo pečat kreativnih vezenin. Navdih za ustvarjanje motivov njunih vezenin črpata vsepovsod, v ospredju pa so predvsem konotacije sledečih konceptov: umetnost, ženstveno, narava in božansko. Motive najprej narišeta, neposredno na blago, s posebnim pisalom, ki se kasneje spere. Nato se lotita natančnega in ustvarjalnega vezenja. Različno rišeta. Kot sestri dvojčici se tako razlikujeta tudi v tehnikah potez, kar sovpada z njunim opisom v uvodnem delu tega prispevka.

Prizadevata si promovirati in ustvarjati trajnostno modo z osnovnimi kosi, katerim dodata unikatnost z ročnim vezenjem. Rdeča nit njunih risb so mnogokrat zvezdice. Za vezenje uporabljata navadni sukanec. Pri izboru materialov oblačil, na katerih ustvarjata, sta tudi najraje prvinski in okolju prijazni. Prisegata na organsko, naravno tkanino, kot so platno, bombaž, lan, tudi viskoza. Od samega začetka sta kot platno uporabljali second-hand oblačila, čez čas pa sta oblikovali in ustvarili lastne Alined kose, ki so ročno izdelani iz kakovostnih naravnih tkanin. Lani aprila pa se jima je pridružila še ena šivilja.  Barve kosov oblačil so največkrat bele ali bež, ker ti barvi signalizirata razsvetljenje. Vrisujeta in izvezujeta pa tudi motive po naročilu.

Vir: Alined.

Z vsakim kosom oblačila z njuno vezenino tako končna potrošnica ali potrošnik vselej dobi edinstven, unikaten kos, z eno in edino, neponovljivo izvezeno ilustracijo. Seveda se lahko motiv ponovi na nekem drugem kosu, a noben ni nikoli isti kot predhodni. To je tisti čar in posebni končni pečat znamke, ki jo gradita. Ne izključujeta, da svojega programa v bližnji prihodnosti ne razširita.

Zavedata se tudi samega pomena podjetništva pri celotni zgodbi, a tudi tega se, impresivno, lotevata premišljeno, vsekakor ne v klasičnih ekonomsko-marketinških okvirjih. Lotevata se t. i. zavestnega podjetništva, ki je v Sloveniji mnogo premalo poznan in cenjen. Sta predstavnici ustvarjalcev t. i. »Resonance based« marketinga, ki v ospreje postavlja naravno povezavo med ustvarjalcem in občinstvom – s časom in zaupanjem. Zato tako zelo obožujeta vezenje, saj kljub temu, da je to dolgotrajen in počasen postopek, ki zahteva veliko potrpežljivosti, je končni rezultat toliko bolj izpolnjujoč. Njun moto, na katerega prisegata: » Everything aligns at a perfect time, space & place«. Res je, vse se zgodi in zloži točno tako.

Vir: Alined.

Ostali prispevki

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

Agencija Internavti je v osmih letih svojega delovanja uspela iz butične digitalne agencije prerasti v agencijo, ki ponuja široko paleto komunikacijskih storitev. Pri svojem delu profesionalnost velikih komunikacijskih agencij združujejo s fleksibilnostjo start-upov in stavijo na strateško kreativnost. Imajo stabilen portfelj naročnikov, med večjimi lahko omenimo NLB, Ljubljanske mlekarne, Hofer, A1 in Petrol. Pri svojem delu pa niso zgolj ponosni na svojo profesionalno rast, kar potrjujejo številna priznanja in nagrade iz raznih festivalov, temveč tudi na rast posameznikov, ki delajo v njihovem okolju.

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

Doslednost v vseh aspektih delovanja znamke – od vizualne podobe, tonalitete sporočil do kakovosti izdelkov ali storitev – je ključna za gradnjo zaupanja. Potrošniki cenijo znamke, ki stojijo za svojimi besedami in izpolnjujejo obljube. Doslednost krepi prepoznavnost znamke in pomaga graditi dolgoročne odnose s potrošniki.

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

Vstopili smo v tako imenovano obdobje avtentičnosti 3.0, kjer vladajo nova pravila. Če je prvo »revolucijo« pred več kot 15. leti začelo družbeno omrežje, so tudi za drugo delno odgovorna družbena omrežja. Generacija Z je namreč kot prva posvojila platformo TikTok ravno zaradi njenega izpostavljanja avtentičnosti. Popolne kadre z Instagrama so zamenjali nepopolni posnetki kar s telefona. Obraz, poln mejkapa, je zamenjal naraven izgled. Zmage in popolne trenutke so zamenjali tudi padci in neuspehi.

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

Mnoge znamke raje preskočijo proces tega vedenjskega kuhanja in raje skopirajo sestavine skuhane uspešnice. Seveda, lahko se posnema ali ukrade kopijo nekoga/nečesa, a taki pospeški so zgolj pospeški na kratek rok. Nikoli zares ne moreš ukrasti duše že ustvarjene znamke. Ta duša pa je odraz unikatnega vedenja v določenem času, prostoru, vrednot in identitete znamkinih stvariteljev.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

Močne inovacije jih nenehno ženejo v razvoj novih, pametnih in okolju prijaznih oblikovalskih rešitev. Tako se je rodila znamka Kloss, ki predstavlja nov modularni sistem pohištva s posodami za domače recikliranje odpadkov, ki so ga med drugim predstavili tudi na Tednu oblikovanja v Stockholmu.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja