ZELENI TRENDI: Cvetlični lonci iz arašidovih lupin

Aktualno, Prispevki

📅 21.08.2023

14-letna najstnica Srija je videla težavo in jo odpravila! Izumila je cvetlične lončke z zavrženimi lupinami arašidov, da bi nadomestila plastične lončke in vrečke za enkratno uporabo, ki jih lokalni kmetje običajno uporabljajo za sajenje sadik. Ta organski izdelek ni samo bolj trajnosten, ampak je tudi boljši za okolje, saj je razgradljiv, poln hranljivih snovi in odlično zadržuje vlago. Inovacije, kot je ta, dokazujejo, kako je lahko čistejša in bolj zdrava prihodnost za naš planet mogoča ter, kako na vsakem koraku obstaja možnost ali priložnost, da postajamo bolj zeleni!

Vir: The Better India

Kako je Srija zastavila ta izdelek? Vse se prične z mletjem arašidovih lupin, nato mešanjem z vodo, da se zmes ukaši, nato oblikovanje, modeliranje v lonce, ki se jih na koncu pusti na prostem, da se posušijo. V manj kot 20 dneh se lahko te posodice v tleh popolnoma razgradijo in postanejo hranila za rastline! Arašidove lupine namreč zadržujejo vlago bolje kot običajne plastične posode, obenem so polne dušika, fosforja in kalcija. Zamisel o teh lončkih je 14-letna Srija dobila, ko je videla, koliko plastike kmetje porabijo za sajenje sadik. Iskala je sprejemljiv zavržen material, ki bi lahko nadomestil plastiko, in najstnica je doma, z lastnimi rokami oblikovala prototip za lonce. Po javni predstavitvi svojega izuma je prejela nekaj nagrad in stopila v stik z inženirji, ki so zanjo izdelali stroj za izdelavo loncev. Zdaj lahko ta stroj proizvede 6.000 bioloških lončkov na mesec in spremeni zapravljen material v nekaj resnično uporabnega.

Ostali prispevki

KAJ PRAVI: KATJA KUHAR, oblikovalka in lastnica istoimenske blagovne znamke

KAJ PRAVI: KATJA KUHAR, oblikovalka in lastnica istoimenske blagovne znamke

Katja Kuhar je modna oblikovalka in avtorica blagovne znamke Katja Kuhar. Idejni koncept znamke črpa v slovenski kulturni dediščini, kar velja še posebej izpostaviti, saj se premalo, mnogo premalo vračamo k lastnim koreninam. Pa ne zaradi neke »must-be« patriotskosti (lahko, seveda, tudi – vsekakor nič narobe tudi s takšnim ponosnim odnosom, je prej dobrodošel kot ne) kot tega, da se tudi v naši slovenski pretekli in polpretekli zgodovini zarisujejo marsikatere dobre vsebine, dobre zgodbe.

Za Katjo je bil usoden obisk Pokrajinskega muzeja Celje, kjer je odkrivala dediščino Slovenke Alme.

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

Agencija Internavti je v osmih letih svojega delovanja uspela iz butične digitalne agencije prerasti v agencijo, ki ponuja široko paleto komunikacijskih storitev. Pri svojem delu profesionalnost velikih komunikacijskih agencij združujejo s fleksibilnostjo start-upov in stavijo na strateško kreativnost. Imajo stabilen portfelj naročnikov, med večjimi lahko omenimo NLB, Ljubljanske mlekarne, Hofer, A1 in Petrol. Pri svojem delu pa niso zgolj ponosni na svojo profesionalno rast, kar potrjujejo številna priznanja in nagrade iz raznih festivalov, temveč tudi na rast posameznikov, ki delajo v njihovem okolju.

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

Doslednost v vseh aspektih delovanja znamke – od vizualne podobe, tonalitete sporočil do kakovosti izdelkov ali storitev – je ključna za gradnjo zaupanja. Potrošniki cenijo znamke, ki stojijo za svojimi besedami in izpolnjujejo obljube. Doslednost krepi prepoznavnost znamke in pomaga graditi dolgoročne odnose s potrošniki.

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

Vstopili smo v tako imenovano obdobje avtentičnosti 3.0, kjer vladajo nova pravila. Če je prvo »revolucijo« pred več kot 15. leti začelo družbeno omrežje, so tudi za drugo delno odgovorna družbena omrežja. Generacija Z je namreč kot prva posvojila platformo TikTok ravno zaradi njenega izpostavljanja avtentičnosti. Popolne kadre z Instagrama so zamenjali nepopolni posnetki kar s telefona. Obraz, poln mejkapa, je zamenjal naraven izgled. Zmage in popolne trenutke so zamenjali tudi padci in neuspehi.

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

Mnoge znamke raje preskočijo proces tega vedenjskega kuhanja in raje skopirajo sestavine skuhane uspešnice. Seveda, lahko se posnema ali ukrade kopijo nekoga/nečesa, a taki pospeški so zgolj pospeški na kratek rok. Nikoli zares ne moreš ukrasti duše že ustvarjene znamke. Ta duša pa je odraz unikatnega vedenja v določenem času, prostoru, vrednot in identitete znamkinih stvariteljev.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja