Websi: Slavila je Agencija 101

Aktualno, Prispevki

📅 04.10.2022

Websi: Slavila je Agencija 101

Na festivalu inovativnih digitalnih komunikacij Websi 2022 so razglasili najbolj odmevne digitalne komunikacijske projekte leta. Najpomembnejšo nagrado, ki vsako leto pripade najboljši agenciji leta na trgu je prejela Agencija 101, najboljši projekt leta pa je Merkurjeva komunikacija ob črnem petku.

Vir fotografije: Websi, Rok Mlinar

Dino Zupančič, direktor agencije 101 ob tem pravi:

“Digitalizacija je že vrsto let del našega vsakdana, zelo nas veseli, da v poslovni procesih in komuniciranju naših podjetih digitalizacija ni več novost, ampak redna praksa, ki prinaša spremembe procesov na vseh ravneh. Živimo v svetu v katerem digitalnega ne moremo več na silo ločiti od analognega, zato so tovrstna priznanja kot je Websi med najbolj pomembnimi usmerjevalci razvoja komunikacijske industrije in digitalizacije poslovnega okolja.”

Agencija 101 je naziv agencije leta na festivalu Websi osvojila že 3. leto, kar jo uvršča med največkrat nagrajene agencije na tekmovanju. Agencija se je podpisala tudi pod izvedbo najboljšega projekta leta, Merkurjeve komunikacije ob črnem petku. V projektu so z prepletom digitalnih orodij izkoristili prodajni potencial “črnega petka”, žirija pa je še posebej izpostavila dejstvo, da je v oglasih v vlogi Merkurjevega svetovalca za Črni petek blestel eden najboljših slovenskih komikov Sašo Stare. 

Youtube link do oglasa: https://www.youtube.com/watch?v=JpZWcSKr69g 

“Oglaševalske vsebine na digitalnih kanalih vsak dan tekmujejo z nešteto objavami in sporočili vplivnežev, zvezdnikov in drugih, ki jim ljudje radi sledijo. Zato je za učinkovito digitalno komuniciranje nujna dobra mešanica ustvarjalnosti, iznajdljivosti in taktike. « pravi Uroš Svenšek, vodja digitala na Agenciji 101.

Poleg zgoraj navedenih projektov je agencija prejela zlati priznanji tudi za projekt Glavni proti jutru za naročnika Burek Olimpija v katerem so dobitnikom Michelinovih zvezdic ob podelitvi dostavili bureke s sporočilom: “Vi ste glavni cez dan, mi pa proti jutru” in za projekt Navijaški chatbot za naročnika Mastercard

Ob podelitvi Michelinovih zvezdic leta 2021 so v Agenciji leta poskrbeli za spletni hit s kampanjo za Burek Olimpija.

Ostali prispevki

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

Agencija Internavti je v osmih letih svojega delovanja uspela iz butične digitalne agencije prerasti v agencijo, ki ponuja široko paleto komunikacijskih storitev. Pri svojem delu profesionalnost velikih komunikacijskih agencij združujejo s fleksibilnostjo start-upov in stavijo na strateško kreativnost. Imajo stabilen portfelj naročnikov, med večjimi lahko omenimo NLB, Ljubljanske mlekarne, Hofer, A1 in Petrol. Pri svojem delu pa niso zgolj ponosni na svojo profesionalno rast, kar potrjujejo številna priznanja in nagrade iz raznih festivalov, temveč tudi na rast posameznikov, ki delajo v njihovem okolju.

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

Doslednost v vseh aspektih delovanja znamke – od vizualne podobe, tonalitete sporočil do kakovosti izdelkov ali storitev – je ključna za gradnjo zaupanja. Potrošniki cenijo znamke, ki stojijo za svojimi besedami in izpolnjujejo obljube. Doslednost krepi prepoznavnost znamke in pomaga graditi dolgoročne odnose s potrošniki.

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

Vstopili smo v tako imenovano obdobje avtentičnosti 3.0, kjer vladajo nova pravila. Če je prvo »revolucijo« pred več kot 15. leti začelo družbeno omrežje, so tudi za drugo delno odgovorna družbena omrežja. Generacija Z je namreč kot prva posvojila platformo TikTok ravno zaradi njenega izpostavljanja avtentičnosti. Popolne kadre z Instagrama so zamenjali nepopolni posnetki kar s telefona. Obraz, poln mejkapa, je zamenjal naraven izgled. Zmage in popolne trenutke so zamenjali tudi padci in neuspehi.

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

Mnoge znamke raje preskočijo proces tega vedenjskega kuhanja in raje skopirajo sestavine skuhane uspešnice. Seveda, lahko se posnema ali ukrade kopijo nekoga/nečesa, a taki pospeški so zgolj pospeški na kratek rok. Nikoli zares ne moreš ukrasti duše že ustvarjene znamke. Ta duša pa je odraz unikatnega vedenja v določenem času, prostoru, vrednot in identitete znamkinih stvariteljev.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

Močne inovacije jih nenehno ženejo v razvoj novih, pametnih in okolju prijaznih oblikovalskih rešitev. Tako se je rodila znamka Kloss, ki predstavlja nov modularni sistem pohištva s posodami za domače recikliranje odpadkov, ki so ga med drugim predstavili tudi na Tednu oblikovanja v Stockholmu.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja