📅 29.04.2022
  • Super Znamko berem sam,
  • Super Znamko berem in komentiram s sodelavko/cem,
  • še najboljše pa je, ko zgodbe o znamčenju beremo in komentiramo vsi iz oddelka/podjetja.

Vabljeni, da v svoje poslovno okolje vnesete obvezno branje čtiva z navdihujočimi zgodbami znamk kot dobrimi popotnicami pri vašem predanem predanem delu marketinga, znamčenja, kreative, trženja in prodaje. Privoščite si bralski odklop po super solo/duo/tuti ceni, mi vam pa obljubimo, da vas bomo redno zalagali Z AKTUALNIMI novicami, POGLOBLJENIMI članki, zgodbami NAVDIHA, mnenji in kolumnami vodilnih posameznikov in strokovnjakov, ki se posveča razvoju znamk in znamčenju.

Bralci revije Super Znamka:

USTVARJALCI IN RAZVIJALCI ZNAMK;
MARKETINGARJI;
BRAND MANAGERJI;
PROMOTORJI;
KOMUNIKATORJI IN PREDSTAVNIKI ODNOSOV Z JAVNOSTMI;
OGLAŠEVALCI;
METODOLOGI, ANALITIKI, INTERPRETI TRŽNIH RAZISKAV.

Kako naročiti?

Ostali prispevki

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

Kot strokovnjak za mreženje dobro vem, da je za vzpostavitev trajnih odnosov ključnega pomena iskrenost in zaupanje. Če se zavedamo, da ne želimo ob sebi neavtentičnih oseb, zakaj bi potem pričakovali, da bodo potrošniki navdušeni nad blagovnimi znamkami, ki ne izražajo pristnosti?

Kako torej znamke in osebnosti lahko ohranijo to polje avtentičnosti?

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja