Kje so časi, ko so se debate odvijale na klopcah za bloki stanovanjskih sosesk? No, saj se še. Pogovori v živo bodo še vedno ostajali tisti najbolj hvaležni prostori za avtentične in ekskluzivne izmenjave misli. Spet drugi domiselno orjejo ledine s posrečenimi pogruntavščinami na družbenih omrežjih. Twitter ob nedavno vpeljani možnosti t. i. “Spaces”, prostorov, omogoča platforme pogovorov v živo. Pred kratkim je tako zaživela #klopcazablokom, nova pogovorna oddaja, ki poteka v živo na Twitterju, vsak ponedeljek ob 20. 21. Je posebna, unikatna, posrečena, z gosti pa še toliko bolj. Ekipa ustvarjalcev se je kreativno spomnila in dodala še bolj hudomušen pečat, slogan: “popolna izguba časa”. Bomo videli in poslušali še naprej, da ovržemo ta mit.
VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST
Doslednost v vseh aspektih delovanja znamke – od vizualne podobe, tonalitete sporočil do kakovosti izdelkov ali storitev – je ključna za gradnjo zaupanja. Potrošniki cenijo znamke, ki stojijo za svojimi besedami in izpolnjujejo obljube. Doslednost krepi prepoznavnost znamke in pomaga graditi dolgoročne odnose s potrošniki.
0 komentarjev