📅 02.09.2021

✔️ Super Znamko berem sam,

✔️ Super Znamko berem in komentiram s sodelavko/cem,

✔️ še najboljše pa je, ko zgodbe o znamčenju beremo in komentiramo vsi iz oddelka/podjetja.

Vsi entuziasti znamčenja in dobrih zgodb znamk, vabljeni, da v svoje poklicno ali morda tudi domače okolje vnesete obvezno branje čtiva z navdihujočimi zgodbami znamk kot dobrimi popotnicami pri vašem predanem delu marketinga, znamčenja, kreative, trženja in prodaje. Privoščite si bralski odklop po super paketih: https://superznamka.si/naroci-se/.

Super Znamka … je nova slovenska revija, ki ponuja celovit pogled teorije, študij primera, dobrih praks o znamčenju, tržnih znamkah, marketinških in promocijskih strategijah.

Bralci:

  • USTVARJALCI IN RAZVIJALCI ZNAMK;
  • MARKETINGARJI;
  • BRAND MANAGERJI;
  • PROMOTORJI;
  • KOMUNIKATORJI IN PREDSTAVNIKI ODNOSOV Z JAVNOSTMI;
  • OGLAŠEVALCI;
  • METODOLOGI, ANALITIKI, INTERPRETI TRŽNIH RAZISKAV.
Revija SZ

Ostali prispevki

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

Kot strokovnjak za mreženje dobro vem, da je za vzpostavitev trajnih odnosov ključnega pomena iskrenost in zaupanje. Če se zavedamo, da ne želimo ob sebi neavtentičnih oseb, zakaj bi potem pričakovali, da bodo potrošniki navdušeni nad blagovnimi znamkami, ki ne izražajo pristnosti?

Kako torej znamke in osebnosti lahko ohranijo to polje avtentičnosti?

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja