LOJALNOST ZNAMKI ALI LOJALNOST CENI

Prispevki

“...Hitreje, ko prepoznamo eno ali drugo skupino potrošnikov, hitreje se lahko podamo na pot njihovega razumevanja...”
📅 02.07.2021

Del te vsebine smo že nakazali v prejšnji številki revije Super Znamka, tokrat jo nadaljujemo in še malo razčlenjujemo v pomenu uvodnega naslova tega prispevka, kot kratek razmislek in navdih vsem tistim ustvarjalcem svojih znamk, ki se s tem vprašanjem dnevno srečujejo ali so v praksi v tej pogosti dilemi.

Dejstvo je, da so nekateri potrošniki pri svojih nakupnih navadah zvesti zgolj znamki in kvalitativnemu vidiku te zgodbe, drugi pa zgolj ceni izdelka/storitve in torej kvantitativnemu vidiku zgodbe celotnega nakupnega procesa in/ali nakupne intence. Razumevanje te temeljne distinkcije je tudi ključno pri iskanju odgovora na vprašanje, kakšne potrošnike si na koncu tudi sami želimo ter kako jih obravnavati. Nič ni narobe ne z enim ne z drugim odgovorom, pomembno pa je, da se znamo glede na potrošnika smiselno odzivati.
Znamki lojalne potrošnike poganjajo tako očitni kot manj očitni razlogi, zaradi katerih posamezno znamko kupujejo ali ji sledijo. Ne gre samo za to, kaj kupujejo, temveč celotno košaro vrednot, ki jo znamka pooseblja. Živilska podjetja so danes najbolj zgleden primer te prakse, ko zaradi spreminjanja kulturnih in družbenih vrednot (zlasti v pomenu okolja in zdravja) sledijo nakupu in vrednotenju posameznih znamk. Ceni lojalni potrošniki pa v poplavi celotne ponudbe izdelkov/storitev iščejo in gledajo samo najnižje cene, ne glede na lastnosti, prednosti/slabosti, vrednostnega sistema izdelka/storitve.
Hitreje, ko prepoznamo eno ali drugo skupino potrošnikov, hitreje se lahko podamo na pot njihovega razumevanja ter luščenja vzorcev, ki vplivajo na kratkoročno in dolgoročno marketinško strategijo ter načine nagovarjanja različnih skupin potrošnikov, zlasti ko podjetje v svojem portfelju ponuja masovne in premium izdelke. V digitalno dovršenih spletnih trgovinah je takšno obnašanje lažje spremljati in analizirati, zato so toliko nujnejše premišljene izdelave spletnih trgovin, ki v ponakupnih analizah omogočajo takšne filtracije. Kar se pa ideološkega dela tega vprašanje tiče, na krato takole: na ceni zveste potrošnike se gre manj zanašati kot na znamki zveste potrošnike; prvi pridejo in grejo, pri slednjih pa je že vsaka pritožba ali reklamacija vredna obravnave za bodoče uspešnejše delovanje.

lojalnost znamki ali ceni

Ostali prispevki

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

Agencija Internavti je v osmih letih svojega delovanja uspela iz butične digitalne agencije prerasti v agencijo, ki ponuja široko paleto komunikacijskih storitev. Pri svojem delu profesionalnost velikih komunikacijskih agencij združujejo s fleksibilnostjo start-upov in stavijo na strateško kreativnost. Imajo stabilen portfelj naročnikov, med večjimi lahko omenimo NLB, Ljubljanske mlekarne, Hofer, A1 in Petrol. Pri svojem delu pa niso zgolj ponosni na svojo profesionalno rast, kar potrjujejo številna priznanja in nagrade iz raznih festivalov, temveč tudi na rast posameznikov, ki delajo v njihovem okolju.

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

Doslednost v vseh aspektih delovanja znamke – od vizualne podobe, tonalitete sporočil do kakovosti izdelkov ali storitev – je ključna za gradnjo zaupanja. Potrošniki cenijo znamke, ki stojijo za svojimi besedami in izpolnjujejo obljube. Doslednost krepi prepoznavnost znamke in pomaga graditi dolgoročne odnose s potrošniki.

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

Vstopili smo v tako imenovano obdobje avtentičnosti 3.0, kjer vladajo nova pravila. Če je prvo »revolucijo« pred več kot 15. leti začelo družbeno omrežje, so tudi za drugo delno odgovorna družbena omrežja. Generacija Z je namreč kot prva posvojila platformo TikTok ravno zaradi njenega izpostavljanja avtentičnosti. Popolne kadre z Instagrama so zamenjali nepopolni posnetki kar s telefona. Obraz, poln mejkapa, je zamenjal naraven izgled. Zmage in popolne trenutke so zamenjali tudi padci in neuspehi.

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

Mnoge znamke raje preskočijo proces tega vedenjskega kuhanja in raje skopirajo sestavine skuhane uspešnice. Seveda, lahko se posnema ali ukrade kopijo nekoga/nečesa, a taki pospeški so zgolj pospeški na kratek rok. Nikoli zares ne moreš ukrasti duše že ustvarjene znamke. Ta duša pa je odraz unikatnega vedenja v določenem času, prostoru, vrednot in identitete znamkinih stvariteljev.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

Močne inovacije jih nenehno ženejo v razvoj novih, pametnih in okolju prijaznih oblikovalskih rešitev. Tako se je rodila znamka Kloss, ki predstavlja nov modularni sistem pohištva s posodami za domače recikliranje odpadkov, ki so ga med drugim predstavili tudi na Tednu oblikovanja v Stockholmu.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja