📅 11.03.2021

Superbrands je globalna neodvisna avtoriteta za znamčenje, ki podeljuje priznanja najboljšim blagovnim znamkam. Deluje v več kot 90 državah sveta na petih različnih kontinentnih. Njena matična hiša, ki prihaja iz Velike Britanije, je v svojih skoraj 30 letih obstoja zgradila močno avtoriteto pri izboru in oceni znamk. Z letno razglasitvijo rezultatov podeli posameznim znamkam ugledno priznanje, obenem pa izide letna publikacija z opisom vseh znamk, ki velja za svojevrstno »biblijo znamčenja« v posamezni državi.

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Ostali prispevki

TRENDI: AI v industriji ur

TRENDI: AI v industriji ur

EveryWatch je nova in edina globalna spletna platforma, ki temelji na umetni inteligenci, namenjena tako profesionalcem v urarski industriji kot vsem običajnim uporabnikom, kupcem in ljubiteljem ur. Ponuja celovit pregled…

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

Kot strokovnjak za mreženje dobro vem, da je za vzpostavitev trajnih odnosov ključnega pomena iskrenost in zaupanje. Če se zavedamo, da ne želimo ob sebi neavtentičnih oseb, zakaj bi potem pričakovali, da bodo potrošniki navdušeni nad blagovnimi znamkami, ki ne izražajo pristnosti?

Kako torej znamke in osebnosti lahko ohranijo to polje avtentičnosti?

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja